BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 21, 2010

| cInTa PL |

Cinta PL cinta seminggu.. 
Patah satu tumbuh seribu....
Patah tumbuh hilang berganti....
Patah hati carila fasi....


inilah...bait2 lirik yg xkn aku lupakan.....
bgitu mndalam lirik dlm lagu ni...
aku nk taip smpai abis aku xingt..cz aku ingt chorus dia aje..
huhuhu...

salam blogger kpd sume yg bce ni...
arini aku rndu sgt kngn2 spnjg PL akhir hritu....
tmpoh 10hari ms kat pangkor 2...tlalu pntas blalu..
wpun pd mulanye sblm aku g...aku rs cm lme sgt2...
tp smpai je kat camp..aku rs ms tlalu pntas blalu..
n aku rndukn saat2 spnjg camp 2.....
n insyaAllah..next sem aku bkal join geng2 fasi...

so pd post kli ni..aku cme nk luahkn lirik2 lgu spnjg PL...
lirik2 yg sntiase sgar dlm ingtn aku...

lalalalal lala lala lala lala lala....
le..le..le..le..le legend...
ex..ex..ex..ex..ex extreme...
bi..bi..bi..bi..bi bitara....
u..u...u..u..u unique...

pro..pro..pro..pro..pro prodigy...
vi..vi..vi..vi..vi vigor...
phe..phe..phe..phe..phe pheonix..
o..o...o...o..o olympian...

wa..wa...wa..wa..wa waja..
na..na..na..na..na nadi...
le..le..le..le..le legacy..
ji..ji..ji..ji..ji jitu...

e..e...e...e...e evolution..
o..o..o..o..o orion..
va..va..va..va..va valiant..
vi..vi..vi..vi vi viva...

e..e..e...e..e erudite...
u..u..u...u..u unimax...
pa..pa..pa..pa..pa paragon...
ze..ze..ze..ze..zenith...
ex..ex..ex..ex..ex exertion...
nga..nga..nga..nga..nga nganga...

dengarla dik bongsu pesan kami..
kita semua warisan UPSI..
kau tidak perlu sombong diri..
kerana kau tak bernama lagi..

dengarla dik bongsu pesan kami..
nama itu pentingla sekali...
walau ke mana pun kau pergi..
namamu kan tetap diingati...




0 comments: